V rámci projektu MAP Praha 12 pořádáme seminář Diagnostika v MŠ.
Akce se uskuteční 4. 11. 2021 od 9.00 hodin (POZOR, ZMĚNA ČASU ZAČÁTKU AKCE!)
Účastníci porozumí významu vyhodnocování pokroků v učení dětí. Seznámí se s různými technikami a postupy, které mohou sloužit ke sběru informací o dětech. Budou mít příležitost vyměnit si zkušenosti z oblasti pedagogické diagnostiky s ostatními kolegy/kolegyněmi.
Obsah semináře:
• význam vyhodnocování pokroků v učení dítěte pro jeho další vývoj
• pozorování jako klíčová technika sběru informací o dítěti (jak minimalizovat subjektivitu při pozorování?)
• postupy a metody vyhodnocování pokroků ve vývoji dítěte (záznamové archy, portfolio…)
• jak zeefektivnit vedení záznamů o dětech?
• jak vést děti k sebehodnocení?
Na akci se můžete přihlásit zde.